Rolnicy ocenili pracę KOWR

Jak wskazują wyniki badania „Polska wieś i rolnictwo 2021”, zdecydowana większość respondentów, którzy w 2021 r. skorzystali z usług Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, ocenia jego działalność dobrze lub bardzo dobrze.

Rolnicy ocenili pracę KOWR
Rolnicy ocenili pracę KOWR

„Polska Wieś i Rolnictwo” to cykliczne badanie wykonywane na zlecenie: Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Głównym celem badania jest ocena postaw i opinii wobec dokonujących się przemian społeczno-gospodarczych w rolnictwie i na obszarach wiejskich, jak również poznanie opinii respondentów na temat działań państwa wobec rolnictwa i obszarów wiejskich oraz instytucji pracujących na ich rzecz. Najnowsza edycja badania została zrealizowana przez Grupę BST Sp. z o.o. w ostatnim kwartale 2021 r. na reprezentatywnej próbie 2660 dorosłych mieszkańców obszarów wiejskich i miast.

Dwukrotnie zwiększył się odsetek respondentów oceniających bardzo dobrze jakość obsługi w KOWR

Z przeprowadzonego badania wynika, że ponad 76% respondentów, którzy skorzystali z usług Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, ocenia jego działalność dobrze i bardzo dobrze. Wyniki te wskazują na wysoki poziom obsługi beneficjentów i interesariuszy przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa – zarówno stacjonarnie, jak i online.

W stosunku do poprzedniej edycji badania, która miała miejsce w 2020 r. – pomimo utrudnień z powodu epidemii COVID-19 – dwukrotnie zwiększył się (z 16,8% do 33%) odsetek respondentów oceniających „bardzo dobrze” jakość obsługi w KOWR.

Warto również podkreślić, że rolnicy i mieszkańcy obszarów wiejskich wskazali na placówki instytucji zajmujących się rolnictwem, w tym KOWR, jako najbardziej pożądane źródło informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich. Świadczy to o tym, że pomimo dynamicznego rozwoju usług administracji cyfrowej, niezwykle istotna pozostaje profesjonalna i ogólnodostępna bezpośrednia obsługa beneficjentów oraz interesantów.

Odpowiedzi udzielone na pytanie: Jak ocenia Pan(i) jakość obsługi
w jednostkach KOWR w 2021 r.?

Odpowiedzi mieszkańców obszarów wiejskich udzielone na pytanie: Z jakiego źródła najchętniej Pan(i) korzysta lub skorzystałby(aby) szukając informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich jakiego udziela MRiRW, ARiMR, KOWR i KRUS?

Mieszkańcy obszarów wiejskich (N=1560); wielokrotny wybór z hierarchią.

Odpowiedzi rolników udzielone na pytanie: Z jakiego źródła najchętniej Pan(i) korzysta lub skorzystałby(aby) szukając informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich jakiego udziela MRiRW, ARiMR, KOWR i KRUS?

Rolnik (N=617); wielokrotny wybór z hierarchią.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badania zarówno na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi:

https://www.gov.pl/web/rolnictwo/polska-wies-i-rolnictwo

a także, na stronie internetowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa:

https://www.kowr.gov.pl/analiza/badanie-polska-wies-i-rolnictwo

Źródło: KOWR

Agata Molenda
Agata Molendahttp://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: a.molenda@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Dane nie pozostawiają żadnych złudzeń. Sklepy robią coraz mniej promocji na masło

Przykład drożejącego masła pokazuje, jak mocno zmienia się podejście sieci handlowych do potrzeb konsumentów. Mimo wzrostu cen, który na koniec listopada wyniósł rdr. średnio...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics