Gazeta Interaktywna AgroNews Nr 37
numer 25 NUMER 37 38. AgroNews .com.pl EKONOMIA Concordia zmienia barwy Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpiecze- nia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Z mienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Gru- pą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń szeroko pojętego obszaru agro. Zespół ekspertów rolnych, zlokalizowanych w Poznaniu i pracujących w całej Polsce, po- zostaje ten sam i nadal będzie wspierał klien- tów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodar- stwach. Kampania rozpoczęła się w poło- wie czerwca Wykorzystane jest w niej zdjęcie leśnego za- gajnika, który tworzy kształt serca, otoczo- nego przez kwitnący wiosną rzepak. Leśne „serce” wśród pól uprawnych nie jest foto- montażem – miejsce naprawdę istnieje w rol- niczym regionie pod Wrocławiem. To nawią- zanie do wieloletnich tradycji rolniczych Concordii, a serce symbolizuje ludzi, którzy pozostają w Generali Agro. Znają potrzeby rolników i potrafią się w nie wsłuchiwać. Po- łączenie ich eksperckości i know-how Con- cordii z nowoczesnymi technologiami, któ- rych wdrożenie umożliwia silna kapitałowo Grupa Generali, pozwala być dla rolników partnerem na całe życie.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNTg=