Gazeta Interaktywna AgroNews Nr 43

TECHNIKA ROLNICZA NUMER 43 AgroNews .com.pl 33. Co z marką Grene? Obecnie trwają prace przygoto- wawcze nad otwarciem sklepu. Jeszcze tego lata klienci będą mieli możliwość odwiedzenia pierwszej placówki PBK. A co z istniejącymi sklepami Grene? Dotychczasowi franczyzobiorcy Grene mogą na- dal prowadzić sklepy pod szyldem Grene, ale mają również możli- wość transformacji sklepu na Po- wered by Kramp, opartego o 3-let- nią umowę partnerską. Zmiany wprowadzane przez Kramp mają doprowadzić do dynamicznego rozwoju sieci pod szyldem Kramp i stworzenia silnej struktury skle- pów detalicznych, zorientowanych w pełni na potrzeby klientów. Kramp rozpo- czął również budowę 5 flagowych obiektów - sklepów pokazowych w Polsce. Jakie korzyści przynosi koncept Powered by Kramp? Oferujemy naszym klientom dwie formy współ- pracy w ramach Powered by Kramp: PBK De- aler, czyli tzw. „miękki” rodzaj partnerstwa oraz PBK Partner, czyli bardziej zaawansowaną for- mę funkcjonowania sklepu z elastycznymi formami fi- nansowania i wdrożonym programem motywacyjnym. Program motywacyjny jest bardzo istotnym elemen- tem PBK, ponieważ jego zadaniem jest premiowanie zaangażowania i wyników dealerów poprzez bonusy. A im większe zaangażowanie i wyniki klient osiągnie, tym bardziej atrakcyjne formy wsparcia i pomoc w ich wdrożeniu może pozyskać – mówi Jacek Gbur, Dyrek- tor Handlowy Kramp Polska. Orientacyjne koszty przystąpienia do PBK Part- ner są uzależnione od wielkości sklepu. Każdorazo- wo przyszli Partnerzy otrzymują projekt aranżacji sklepu wraz z ze- stawieniem kosztów związanych z wyposażeniem w regały, wizualiza- cją wewnętrzną i zewnętrzną a tak- że wycenę dobranego wspólnie z klientem asortymentu. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.poweredbykramp.pl/

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNTg=