Gazeta Interaktywna AgroNews Nr 46
WYWIAD NUMER 30 TECHNIKA ROLNICZA NUMER 46 AgroNews .com.pl 33. w środowisku dokument, który zdecydowanie pod- bija wartość maszyny na rynku wtórnym. Dla przy- szłych użytkowników to dowód na to, że będą pra- cować na sprawnym sprzę- cie, wyregulowanym tak, aby zapewnić maksymal- ną wydajność. Sprzedawca daje swoim klientom jasny znak, że nie kupią kota w worku, np. maszyny kra- dzionej lub bardzo znisz- czonej – opowiada Me- tlak. Podbij wartość ma- szyny z PowerGard PowerGard to dodatko- wa ochrona pogwaran- cyjna od John Deere, któ- ra w wielu przypadkach jest bezpłatnym elementem pakietu. Pro- gram obejmuje ciągniki, kombajny, sieczkar- nie samojezdne, opryskiwacze samojezdne, ładowacze czołowe. Tę rozszerzoną ochronę można dokupić w ciągu 28 dni od odebrania sprzętu na dowolny okres czasu – rok, ale też nawet 7 lat. – Z PowerGard użytkownik dysponuje kom- pletną, klarowną historią serwisowania. Dzię- ki niej może zażądać jeszcze więcej na rynku wtórnym . Pogwarancyjna opieka chroni wszyst- kie lub kluczowe (jak silnik i skrzynia), najbar- dziej złożone i najdroższe elementy sprzętu, m.in . silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, ramę. O tym programie pewnie sły- szało już wielu rolników, ponieważ w Polsce w drugim obiegu sprzedawanych jest bardzo dużo maszyn po PowerGardzie z rynków niemieckich i francuskich – mówi Metlak. Warto wiedzieć, że możemy nie tylko sprzedać maszynę, jeśli mamy aktywny kon- trakt PowerGard, ale też przenieść usługę na nowego właściciela. Wystarczy poinfor- mować o zmianach nowego przedstawiciela. TECHNIKA ROLNICZA NUMER 46 32. AgroNews .com.pl – Klienci, którzy ko- rzystają z programu Obietnica żniwna mają ten komfort, że jeśli awaria nastąpi w okre- sie żniwnym, w momen- cie kiedy kombajn jest potrzebny, to w ciągu 24 godzin od zgłosze- nia usterki dealer za- pewni potrzebne części lub podstawi maszynę zastępczą – opowiada Marcin Metlak, Terri- tory Customer Support Manager. Autoryzowany serwis John Deere zawsze szeroko patrzy na daną awarię – niekiedy, za- sadne jest również przeanalizowanie przez serwis, czy zasadnicza usterka zgłoszona przez klienta mogła przyczynić się do po- wstania innych uszkodzeń. W regularnej kontroli stanu maszyn – i to na- wet używanych, z jakie- gokolwiek rynku – po- maga program Expert Check. Mamy do wybo- ru różne poziomy, w za- leżności od tego, na jak szczegółowym przeglą- dzie nam zależy. W przy- padku ciągników można sprawdzić nawet ok. 180 punktów (od kontroli ci- śnienia i sprawdzenia pa- sków po zaawansowaną diagnostykę elek- troniczną). Po kontroli właściciel otrzymuje raport i może samodzielnie zadecydować, co chce naprawić. – Sprzęt po przeglądzie w ramach Expert Check i naprawach otrzymuje certyfikat. Nie jest to typowa gwarancja, ale rozpoznawalny Serwisowana maszyna to pewna inwestycja Decyzja o zakupie nowoczesnego sprzętu to poważny krok w życiu każdego gospodar- stwa. Nie ważne, czy to maszyna nowa czy używana. W dobie szalejącej inflacji sprzęt na własność jest bezpiecznym miejscem dla naszego kapitału . A dodatkowo, jeśli dbamy o profesjonalne serwisowanie , będzie cen- nym dobrem, na które szybko znajdziemy chętnych nabywców. Źródło: John Deere Sprzęt po przeglądzie w ramach Expert Check i naprawach otrzymuje certyfikat. Nie jest to typowa gwarancja, ale rozpoznawalny w środowisku dokument, który zdecydowanie podbija wartość maszyny na rynku wtórnym.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNTg=