Dlaczego spada sprzedaż ciagników rolniczych?

Sprzedaż nowych ciągników poleciała na łeb na szyję. Na kurczącym się rynku błysnął Kubota.
 

 

\"\"

 

To nie był dobry rok dla producentów i dystrybutorów nowych traktorów. Sprzedaż czołowych graczy spadała w tempie dwucyfrowym.

Czytaj także:
Michelin przedstawia największą oponę do ciągników
Złodzieje ciągników!!
Sprawdź pakiet rozporządzeń związanych z reformą WPR!

Numer jeden na rynku — New Holland — ulokował na polskim rynku o 31,5 proc. mniej ciągników niż rok wcześniej. Z danych zebranych przez Martin & Jacob (M&J), firmę badającą polskie rolnictwo, wynika, że wśród marek, które plasują się w pierwszej dziesiątce, urosła tylko sprzedaż firmy Kubota — o imponujące 87,7 proc.

Rynek nowych ciągników skurczył się wolumenowo w 2013 r. o ponad 22 proc., do 14 968 sztuk. Wartościowo było jeszcze gorzej. M&J szacował, że w 2012 r. wart był 3,5 mld zł. Rok później — o miliard mniej.

Źródło: Puls Biznesu,   
Redakcja AgroNews, fot. sxc.hu
 

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Arktyczny chłód nadpływa nad Polskę. Uwaga na przymrozki!

Najbliższy tydzień zapowiada się jako pochmurny i deszczowy. Intensywnie popada szczególnie w weekend na Pomorzu oraz w Sudetach. Na północnym wschodzie i w rejonach górskich możliwe opady deszczu ze śniegiem i samego...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics