Gazeta Interaktywna AgroNews Nr 37

WYWIAD EKONOMIA AgroNews .com.pl 39. – Niektórzy rolnicy są z nami od wielu lat. Z informacją o zmianach chcemy dotrzeć do każdego z nich. Wraz ze świeżym logo i nową nazwą, wprowadzamy nowe techno- logie i innowacyjne rozwiązania, jednak po- mimo tej zmiany, nasze „wnętrze” pozostaje to samo. „Wnętrze” to organizacja nastawio- na na klientów i ich potrzeby i pracownicy, którzy je doskonale rozumieją. To oni tworzą „serce” firmy, które pozostaje niezmienione i czerpie z doświadczeń 25 lat. Nie bez po- wodu nasi ludzie mają opinię najlepszych doradców i rzeczoznawców rolnych w kra- ju. Ubezpieczenia dla branży agro to bardzo specjalistyczna oferta, wymagająca szcze- gólnych kompetencji, wiedzy i doświadczo- nego zespołu. Znamy się i specjalizujemy w sprawach rolnictwa – w tej kwestii nic się nie zmienia także po zmianie barw – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Concordii Polska TU SA. Akcja potrwa 10 tygodni Kampania będzie realizowana w wielu ka- nałach. Spoty będą emitowane w radiu, a zdjęcia z lasem w kształcie serca znaj- dą się w prasie, mediach wydawanych przez Ośrodki Doradztwa Rolniczego, na Facebooku i portalach internetowych, reklamach zewnętrznych na ulicach oraz w miejscach sprzedaży artykułów rol- nych. Akcja potrwa 10 tygodni i jest podzielo- na na dwa etapy. W pierwszym etapie leśne serce otacza żółty, dojrzewający rzepak, któ- ry wpasowuje się w czas trwania kampanii. Myśl przewodnia kampanii nawiązuje rów- nież do globalnej komunikacji Grupy Gene- rali – „Zależy nam na Tobie”. Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku Obecna kampania jest uwieńczeniem wcze- śniejszych działań, które zapowiadały zmia- nę Concordii w Generali Agro.  Klienci Con- cordii już od września 2020 roku otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rol- ne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób ubezpieczyciel promował wśród nich markę Generali i przy- gotowywał klientów do zmian, które właśnie się finalizują. Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki ży- ciowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fu- zji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierw- szej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Wówczas również, zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, na- zwa Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolni- cy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Natomiast współpracujący z Concordią po- średnicy, agenci i banki, dzięki temu połączeniu, będą mo- gli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Pol- sce. Generali Agro

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNTg=