ARR sfinansuje dwa kolejne programy promocyjne

Agencja Rynku Rolnego w dniu 26 września 2012 r. podpisała umowy na realizację dwóch, 3-letnich kampanii promocyjno-informacyjnych pt.:
 

1. „Mam kota na punkcie mleka”, złożonej przez konsorcjum dwóch organizacji – Polska Izba Mleka i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
Celem kampanii jest:

  • poinformowanie dzieci, matek/opiekunów dzieci o właściwościach odżywczych i zdrowotnych mleka pitnego, jogurtów, serów podpuszczkowych, a następnie wzrost ich świadomości na ten temat;
  • zwiększenie o 25% pozytywnego wizerunku mleka pitnego, jogurtów, serów podpuszczkowych wśród dzieci oraz matek/opiekunów dzieci;
  • zwiększenie sprzedaży mleka pitnego, jogurtów, serów podpuszczkowych.

2. „QMP – wołowina zawsze dobra”, złożonej przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.
Celem programu jest poinformowanie konsumentów, dystrybutorów (hurtowników, kupców detalicznych, właścicieli restauracji) o systemie QMP gwarantującym wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz specyficzne cechy certyfikowanej wołowiny (np. kruchość, soczystość), skutkujące wzrostem świadomości grup docelowych na temat systemu QMP oraz benefiów wołowiny produkowanej w ramach tego systemu.

Łączny budżet ww. programów wynosi 4 063 tys. euro netto. Obie kampanie współfinansowanie są w 50% ze środków Unii Europejskiej, w 30% ze środków budżetu krajowego oraz w 20% ze środków krajowych funduszy promocji produktów rolno-spożywczych, tj. z Funduszu Promocji Mleka oraz z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

Źródło: Agencja Rynku Rolnego
Redakcja AgroNews, fot. sxc.hu
 

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pogoda wariuje. Na termometrach nawet 15 stopni!

Na początku tygodnia będzie słonecznie i ciepło, do 15°C lokalnie na południu kraju. We wtorek chłodny front atmosferyczny, związany z głębokim niżem znad Morza Północnego, przyniesie wzrost zachmurzenia i opady...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics