Jeszcze więcej na promocję unijnej żywności

133 mln euro – tyle Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na promocję europejskich produktów żywnościowych w Unii i na innych rynkach w następnym roku. Poprzedni budżet wynosił 111 mln euro.

 

\"rolnictwo,


– Kaje i regiony docelowej promocji to Chiny, Środkowy Wschód, Ameryka Północna, Azja Południowo-Wschodnia, Afryka i Japonia – wyjaśniają analitycy FAMMU/FAPA.

I dodają, że na programy wewnątrzunijne ma być w przyszłym roku przeznaczone 22,5 mln euro.

– W 2017 roku programami promocji mają być objęte 32 kraje wobec 23 w br. – czytamy w komunikacie FAMMU/FAPA.

Fundusze przeznaczone na promocję będą w dalszych latach jeszcze wzrastać do 200 mln euro w latach 2019/2020.

Redakcja AgroNews

Źródło: FAMMU/FAPA, fot. flickr.com

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

300 tysięcy złotych dla gospodarstw poszkodowanych przez powódź. Ruszył nabór wniosków

Rolnicy, którzy ponieśli straty spowodowane przez powódź, od 22 listopada do 30 grudnia 2024 r. mogą składać wnioski o przyznanie wsparcia na Inwestycje odtwarzające...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics