Carrefour uruchamia projekt „Prosto z pola do 50 km”

Carrefour Polska stawia na rozwój oferty lokalnych produktów. Sieć rozpoczyna projekt „Prosto z pola do 50 km”, którego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami. Dzięki projektowi klienci wybranych sklepów Carrefour będą mogli korzystać z poszerzonej oferty produktów wysokiej jakości pochodzących z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Bez pośredników

Konsekwentnie realizując przyjętą strategię transformacji żywieniowej, Carrefour podejmuje szereg działań, aby zapewniać klientom stały dostęp do lokalnych produktów pochodzących od zaufanych polskich dostawców. „Prosto z pola do 50 km” to najnowszy projekt Carrefour wspierający rozwój małych gospodarstw rolnych poprzez bezpośrednią współpracę z siecią, bez udziału pośredników. Projekt zakłada współpracę z lokalnymi gospodarstwami rolnymi, których oferta sprzedawana będzie na specjalnie oznakowanych stoiskach w wybranych sklepach Carrefour. „Prosto z pola do 50 km” jest przykładem skracania łańcucha dostaw logistycznych, ponieważ oferta lokalnego producenta zastąpi asortyment zamawiany do tej pory z magazynu centralnego sieci. To również wsparcie rozwoju małych gospodarstw rolnych, dzięki któremu zyskują one gwarancję odbioru zakontraktowanych dostaw i stabilne podstawy rozwoju produkcji.

Rolnictwo zrównoważone – jak mieszkańcy miast rozumieją to pojęcie

Specjalne warunki współpracy dla rolników

– W Carrefour stawiamy na partnerskie relacje z dostawcami i oferujemy specjalne warunki współpracy z rolnikami. Realizując projekt „Prosto z pola do 50 km” nasza sieć nie tylko zapewnia klientom bezpośredni dostęp do produktów wysokiej jakości, ale również przyczynia się do rozwoju polskiego rolnictwa i lokalnej przedsiębiorczości. Dlatego zapraszamy rolników i grupy producentów do współpracy w ramach dostaw lokalnych bezpośrednio do naszych sklepów – mówi Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Pierwszym dostawcą, który bierze udział w projekcie, jest posiadające długą tradycję, wielopokoleniowe gospodarstwo rolne Tomasza Starnowskiego, które położone jest w Starych Babicach niedaleko Warszawy. Warzywa pochodzące z gospodarstwa sprzedawane już są na specjalnie oznaczonych stanowiskach w hipermarkecie Reduta i supermarkecie Skorosze w Warszawie. W ofercie znajdują się brokuły, buraki, cebula, kalafior, kapusta, ziemniaki, a wkrótce dostępne będą także pory i ogórki.  Carrefour planuje rozszerzanie projektu o nowe, bezpośrednie relacje handlowe z lokalnymi dostawcami, których oferta dostępna będzie w kolejnych sklepach sieci w całej Polsce.

Właściciele gospodarstw rolnych, którzy chcieliby wziąć udział w projekcie mogą skontaktować się z siecią drogą mailową: wspolpraca@carrefour.com

Agata Molenda
Agata Molendahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: a.molenda@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

300 tysięcy złotych dla gospodarstw poszkodowanych przez powódź. Ruszył nabór wniosków

Rolnicy, którzy ponieśli straty spowodowane przez powódź, od 22 listopada do 30 grudnia 2024 r. mogą składać wnioski o przyznanie wsparcia na Inwestycje odtwarzające...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics