O promocji polskich produktów rolno-spożywczych na rynkach zagranicznych

Z inicjatywy ministra rolnictwa i rozwoju wsi Grzegorza Pudy 6 lipca 2021 r. zorganizowany został wykład on-line „Jak promować polskie produkty rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych? Nowoczesne rozwiązania”.

O promocji polskich produktów rolno-spożywczych na rynkach zagranicznych
O promocji polskich produktów rolno-spożywczych na rynkach zagranicznych

Wydarzenie przeznaczone było dla przedstawicieli polskich placówek dyplomatycznych oraz Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, odpowiedzialnych za kwestie ekonomiczne i handlowe. Uczestniczyli w nim też reprezentanci Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

Pierwsze z cyklu spotkań skierowanych do polskich dyplomatów ekonomicznych

Rozpoczynając spotkanie minister Grzegorz Puda podziękował przedstawicielom polskiej dyplomacji ekonomicznej za wysiłek i wymierne efekty ich działań na rzecz promowania polskiej żywności za granicą. Wyraził nadzieję, że przygotowany wykład będzie dla nich dodatkowym źródłem wiedzy i inspiracji do podejmowania nowych inicjatyw, które zaowocują rozwojem polskiego eksportu rolno-spożywczego.

Minister zapowiedział, że jest to pierwsze z cyklu spotkań skierowanych do polskich dyplomatów ekonomicznych, które obejmą szeroki zakres tematów związanych z sektorem rolno-spożywczym.

Wykładowcą podczas wydarzenia był Andrzej Szumowski – wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Podczas wykładu Andrzej Szumowski podkreślił specyfikę zagranicznej promocji żywności. Zwrócił szczególną uwagę na konieczność współdziałania w tym zakresie pomiędzy administracją publiczną a polskim biznesem. Podkreślił, że szczególny nacisk powinien być położony na aktywną rolę dyplomacji ekonomicznej w umacnianiu polskiej marki. Zdaniem wykładowcy niezbędna jest też większa aktywność samego biznesu, konsekwencja i realizacja spójnej strategii promocyjnej.

Wykład spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno samą inicjatywę cyklu szkoleń, jak też przekazane przez Andrzeja Szumowskiego informacje o metodach i narzędziach zapewniających sukces działań promocyjnych.

7 lipca br., planowana jest druga edycja wykładu dla zainteresowanych dyplomatów ekonomicznych.

Źródło: MRiRW

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

300 tysięcy złotych dla gospodarstw poszkodowanych przez powódź. Ruszył nabór wniosków

Rolnicy, którzy ponieśli straty spowodowane przez powódź, od 22 listopada do 30 grudnia 2024 r. mogą składać wnioski o przyznanie wsparcia na Inwestycje odtwarzające...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics