9 edycja targów WorldFood Poland – tu poznasz nowe kierunki i trendy w branży spożywczej!

W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, które od początku swojego istnienia pretendują do najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w tej części Europy.

9 edycja targów WorldFood Poland – tu poznasz nowe kierunki i trendy w branży spożywczej!

 Zasmakuj targów WorldFood Poland

Po ostatniej edycji targów, która zgromadziła 250 Wystawców z 25 krajów oraz ponad 5 000 odwiedzających, organizatorzy chcą jeszcze bardziej zintegrować cały rynek żywności i napojów w jednym miejscu i czasie. Dyrektor targów – Agnieszka Szpaderska już teraz zaprasza do rezerwacji stoisk: „Rynek spożywczy przeżywa teraz ogromne zawirowania związane z warunkami klimatycznymi, szalejąca inflacją, wojną w Ukrainie i co za tym idzie, podniesieniem cen surowców. Warto już teraz pomyśleć o dalszym rozwoju firm oferujących produkty spożywcze i usługi z tego zakresu i zaplanować udział w targach, aby pokazywać swoją silną pozycję i gotowość do ekspansji na dalsze i bliższe rynki.” Co roku, targi odwiedzane są przez polskich jak i zagranicznych gości, szukających nowych pomysłów i smaków uatrakcyjniających ofertę lokalnych sklepów, dużych sieci handlowych czy gastronomii. Zapytaj o stoisko już teraz!

Miejsce gdzie biznes spotyka się z kunsztem kulinarnym

Targi WorldFood Poland to wydarzenie stricte biznesowe skierowane do przedstawicieli branży spożywczej. Najważniejszym punktem targów są niezliczone rozmowy przy stoiskach bogatych w tradycyjne oraz innowacyjne produkty spożywcze i napoje z całego świata. Jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych, wymiany kontaktów przy odbywających się degustacjach oraz warsztatach kulinarnych z udziałem słynnych szefów kuchni. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym.  Wg deklaracji Wystawców po udziale w targach w WorldFood Poland 2022, ponad 82% wystawców nawiązało znaczące dla firmy kontakty a 88% wystawców poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom.

Sektory targowe z pełnym wachlarzem produktów

Podczas targów prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na sektory: Food&Drink, EcoFood, NutraFood, Ingredients, Wine&Spirits, FoodTech, Food&Drink Packaging, ColdChain. Na targach prezentowane są następujące kategorie produktowe: produkty spożywcze i  napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, słodycze i przekąski, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, nabiał, mięso i drób, roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych, ryby i owoce morza, świeże owoce i warzywa, mrożonki, przetwory, żywność gotowa i typu instant, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, suplementy diety i żywność  funkcjonalna, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. Organizatorzy zwracają także szczególną uwagę na sektor NutraFood i jak podkreśla Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland „Sektor NutraFood dedykowany jest żywności funkcjonalnej i suplementom diety i na pewno ten projekt będziemy w przyszłości rozwijać, bo widzimy w nim ogromny potencjał.”

Konferencje, konkurs o Złoty Medal, Spotkania B2B…i nie tylko!

Podczas WorldFood Poland odbywa się wiele atrakcji i wydarzeń towarzyszących, które zachęcają do wzięcia udziału w targach. Agenda konferencji oraz paneli dyskusyjnych to miejsce, gdzie można zapoznać się z najnowszymi trendami oraz wyzwaniami z którymi mierzy się branża spożywcza. Tematy omawiane są z ekspertami branżowymi, przedstawicielami mediów, instytucji i organizacji rządowych oraz przedsiębiorcami dzielącymi się swoją wiedzą praktyczną z prowadzenia biznesu. W najbliższej edycji targów, jednym z tematów będzie rosnący trend roślinnych zamienników mięsa i perspektyw jego rozwoju.

9 edycja targów WorldFood Poland – tu poznasz nowe kierunki i trendy w branży spożywczej!

Złoty Medal to prestiżowy konkurs dedykowany branży spożywczej, który rokrocznie towarzyszy targom WorldFood Poland. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Jury składające się z ekspertów żywieniowych oraz decydentów z sieci handlowych poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i najwyższej jakości, które przyznawane są w kilku kategoriach. Wygrana gwarantuje szeroką promocję,  bogaty pakiet świadczeń marketingowych oraz realną szansę na dostanie się do kanału sprzedaży w sieciach handlowych reprezentowanych przez Jurorów.

Spotkania handlowe to dodatkowa, bezpłatna usługa dla Wystawców targów, która daje możliwość wcześniejszego aranżowania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Podczas ostatniej edycji udało się zorganizować ponad 200 spotkań z kupcami z Polski, Rumunii czy Wietnamu. Sieci handlowe oraz reprezentanci sektora HoReCa  uczestniczący w spotkaniach to m.in.: Auchan, Carrefour, NFTY, Barbora, Dino Polska czy Biosklep.

Więcej o ostatniej edycji targów w raporcie potargowym.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI na WorldFood Poland.

Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

 

Małgorzata Kulma
Małgorzata Kulmahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: m.kulma@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Optymistyczne prognozy dla kierowców. Paliwa będą tanieć

Dwa długie weekendy listopadowe już za nami, ruch na drogach wrócił do normy, a więc i cena “dziewięćdziesiątki piątki” spadła. Średnio na stacjach jest...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics