Bank BNP Paribas zachęca, aby wspierać innych w realizacji marzeń

Pieniądze pomagają realizować wyznaczone cele, ale niezbędna jest do tego również wiara w powodzenie naszych planów i wsparcie najbliższych. Dlatego Bank BNP Paribas startuje z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj podkreślając rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować swoich bliskich do działania. Kampania #DOCENIAJnieoceniaj ruszyła 17 lutego br. i połączona jest z promocją kredytu gotówkowego bez kosztów prowizji. 

Podobnie, jak w pierwszej edycji #DOCENIAJnieoceniaj, Bank chce zwrócić uwagę na to, jak wielką moc mają pozytywne słowa i gesty bliskich. Krytyka i wygłaszanie negatywnych opinii podcina skrzydła i zniechęca do podejmowania wyzwań. Bank BNP Paribas zachęca do zupełnie innej postawy – doceniania.

– Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Dlatego też, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj, by po raz kolejny podkreślić, jak ważną rolę w codziennej komunikacji odgrywają pozytywne słowa. Jako Bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Kampania promuje kredyt gotówkowy. BNP Paribas proponuje klientom kredyt w wysokości od 1000 do 200 000 złotych, bez prowizji. Czas na spłatę zobowiązania to minimum 6 miesięcy i nie więcej niż 10 lat, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wyliczona na 10.02.2020 r. to 10,37 proc. Bank oferuje również możliwość ubezpieczenia kredytu.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) na 10.02.2020 r. wynosi 10,37%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 32 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 44 162,21 zł, oprocentowanie stałe 9,9% w skali roku, całkowity koszt kredytu 12 162,21 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 12 162,21 zł), 82 miesięczne raty (81 po 538,56 zł i jedna 538,85 zł).

Szczegółowe informacje odnośnie oferty kredytu gotówkowego dostępne są w oddziałach Banku oraz na stronie www.bnpparibas.pl.

Działania promocyjne w ramach kampanii #DOCENIAJnieoceniaj obejmą telewizję, Internet, media społecznościowe i kina. W spocie zobaczymy, jak duży wpływ na nasze decyzje mają opinie bliskich. Widzimy w nim matkę, która opowiada o tym, jak na własnym przykładzie przekonała się o mocy wypowiadanych słów. Wiara w plany córki, choć te są sprzeczne z zapatrywaniami rodziców, okazuje się słuszna. W ostatniej scenie rodzina wspólnie cieszy się wyremontowanym poddaszem.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films.  Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Point of View.

Redakcja AgroNews

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Optymistyczne prognozy dla kierowców. Paliwa będą tanieć

Dwa długie weekendy listopadowe już za nami, ruch na drogach wrócił do normy, a więc i cena “dziewięćdziesiątki piątki” spadła. Średnio na stacjach jest...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics