Carrefour zachęca rolników do współpracy. Startuje nowa odsłona programu

Carrefour Polska uruchamia nową odsłonę programu Kupujemy Lokalnie skierowanego do lokalnych dostawców z całego kraju. Kampania, pt. “Carrefour wspiera małych dostawców” ma na celu wzmocnienie współpracy z małymi producentami, oferując im możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów poprzez sieć lokalnych sklepów Carrefour. Inicjatywa jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty lokalne i rzemieślnicze, charakteryzujące się wysoką jakością oraz unikalnym smakiem. Dla dostawców lokalnych sieć przygotowała uproszczoną umowę i specjalne warunki współpracy.

Carrefour zachęca rolników do współpracy. Startuje nowa odsłona programu

W sklepach Carrefour klienci znajdą już ponad 5500 produktów lokalnych wytwarzanych przez małe polskie firmy, bazujące na tradycyjnych recepturach i najwyższej jakości składnikach. Lokalna produkcja to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także realne wsparcie dla małych producentów, rzemieślników i rolników, którzy dzięki współpracy z siecią sklepów mogą rozwijać swoje gospodarstwa i zakłady, wspierając rozwój swojego regionu.

Carrefour Polska współpracuje obecnie już z ponad 400 takimi lokalnymi dostawcami, w tym piekarzami, masarzami czy browarnikami zlokalizowanymi nie dalej niż w promieniu do 70 km od swoich sklepów. Producenci mają możliwość dostaw produktów nawet tylko to jednego wybranego sklepu w swojej najbliższej okolicy, a także dostęp do specjalnej uproszczonej umowy o współpracy. Promując swoją inicjatywę w najnowszej kampanii, firma dąży do znacznego poszerzenia oferty produktów lokalnych we wszystkich swoich sklepach, zarówno w kategorii spożywczej, jak i przemysłowej. 

  • W Carrefour Polska stawiamy na lokalność i jakość produktów – to wyróżnia nas na tle konkurencji i na tym chcemy budować naszą przewagę na rynku. Mamy już szeroki wybór produktów w niskich cenach, będących alternatywą dla dyskontowych odpowiedników, a także produkty marki własnej Carrefour, które przy tej samej jakości są tańsze nawet do 30% od znanych brandów. Teraz przyspieszamy współpracę z mikro dostawcami, aby znacząnie poszerzyć ofertę naszych sklepów o produkty lokalne – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. Mamy już wypracowany specjalny model, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania małych producentów. Oferujemy możliwość współpracy sezonowej nawet tylko w jednym, wybranym sklepie Carrefour. Dajemy gwarancję odbioru dostaw i oferujemy proste, transparentne rozliczenia. Wszystko to zapisaliśmy w uproszczonej umowie. Gorąco zapraszamy do kontaktu wszystkie małe firmy oferujące unikalne produkty spożywcze i niespożywcze – dodaje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.

Jak zostać dostawcą?

Proces aplikacyjny przygotowany przez sieć został maksymalnie uproszczony, aby ułatwić lokalnym producentom nawiązanie współpracy. Każdy producent lokalny może udać się do najbliższego sklepu Carrefour, by spotkać się z jego Dyrektorem lub Kierownikiem i bezpośrednio zaprezentować swoje produkty lub też wejść na stronę www.carrefour.pl/lp-kupujemy-lokalnie i wypełnić dedykowany formularz. Poszukiwani są polscy rolnicy, rzemieślnicy, lokalni wytwórcy produktów spożywczych i przemysłowych, ale także młodzi przedsiębiorcy ze swoimi start-upami. Sieć otwarta jest także na wytwórców produktów, które  pochodzą z upraw ekologicznych, bez konserwantów, o prostych i naturalnych składach.

Tydzień Dostawców Lokalnych

Jednym z kluczowych elementów współpracy Carrefour z lokalnymi partnerami są regularnie organizowane przez sieć akcje promocyjno-handlowe, pt. Tydzień Dostawców Lokalnych. To wydarzenia, będące świętem polskich lokalnych rzemieślników, stanowiące doskonałą okazję dla nowych dostawców do zaprezentowania swoich produktów szerokiemu gronu konsumentów oraz do promowania ich w różnych regionach kraju. Pozwalają one klientom bliżej poznać lokalne przysmaki i skorzystać z promocyjnych cen. Poprzez promowanie produktów lokalnych, Carrefour dąży do zwiększenia świadomości konsumentów na

Małgorzata Kulma
Małgorzata Kulmahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: m.kulma@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Stos martwych lisów. Makabra na Kaszubach

Na Kaszubach, w pobliżu Łyśniewa Sierakowickiego, dokonano makabrycznego odkrycia. Przechodzień natknął się na stertę martwych lisów porzuconych w zaroślach niedaleko drogi. Wszystko wskazuje na...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics