Advertisement

Advertisement

Jeszcze więcej na promocję unijnej żywności

133 mln euro – tyle Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na promocję europejskich produktów żywnościowych w Unii i na innych rynkach w następnym roku. Poprzedni budżet wynosił 111 mln euro.

 

\"rolnictwo,


– Kaje i regiony docelowej promocji to Chiny, Środkowy Wschód, Ameryka Północna, Azja Południowo-Wschodnia, Afryka i Japonia – wyjaśniają analitycy FAMMU/FAPA.

I dodają, że na programy wewnątrzunijne ma być w przyszłym roku przeznaczone 22,5 mln euro.

– W 2017 roku programami promocji mają być objęte 32 kraje wobec 23 w br. – czytamy w komunikacie FAMMU/FAPA.

Fundusze przeznaczone na promocję będą w dalszych latach jeszcze wzrastać do 200 mln euro w latach 2019/2020.

Redakcja AgroNews

Źródło: FAMMU/FAPA, fot. flickr.com

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Plony pod presją – inwazyjny owad sieje spustoszenie

Europa staje przed nowym wyzwaniem rolniczym. Szilfowa cykada szklanoskrzydła (Hyalesthes obsoletus), niewielki owad przenoszący groźne bakterie, dotarła już do Niemiec. Zagrożenie dla upraw ziemniaków,...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
13,432SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics