CIECH Sarzyna – największy polski producent środków ochrony roślin oraz lider sprzedaży na rynku herbicydów – rozwija swój serwis internetowy i wprowadza jego nową funkcjonalność. Od teraz na www.ciechagro.pl klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji. To kolejne, po inteligentnym chatbocie, rozwiązanie z obszaru digitalizacji kontaktów z klientami. Strategia biznesu Agro Grupy CIECH zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z klientami i doskonalenie procesu sprzedaży.
Dzięki internetowemu udogodnieniu klienci spółki CIECH Sarzyna o każdej porze zyskają najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić. Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Wyszukiwarka dostępna pod adresem www.ciechagro.pl jest aktualizowana codziennie.
– CIECH Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na naszej stronie produktowej odpowiada na potrzeby naszych klientów w duchu koncepcji user experience, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio naszych środków ochrony roślin. To również istotne wsparcie dla naszych partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych. Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne, a dane są aktualizowane każdego dnia. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.
Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach, co jest szczególnie ważne, gdy użytkownik przed podjęciem decyzji potrzebuje szybkiej, aktualnej i pewnej informacji.
W październiku 2021 roku spółka CIECH Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.
W ciągu ostatnich trzech lat udział CIECH Sarzyna w polskim rynku środków ochrony roślin systematycznie rośnie, dzięki m.in. przebudowie i usprawnieniu systemu sprzedaży oraz największemu w historii programowi rozwoju portfolio produktów. Spółka zajmuje obecnie trzecie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży herbicydów zbożowych, będąc liderem w kategorii środków stosowanych wiosną na chwasty dwuliścienne.
W ostatnim czasie Halvetic® – innowacyjny środek ochrony roślin produkowany przez CIECH Sarzyna – zanotował bardzo udany debiut rynkowy, umacniając pozycję spółki w segmencie środków opartych na glifosacie, i ma aktualnie ok. 20 proc. udziałów w tej części rynku. Spółka pozyskała również dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na nowy projekt technologii, która pozwoli na skrócenie czasu wytwarzania tego produktu.
Źródło: CIECH Sarzyna