Zakończyła się kampania „Dobre, bo naturalne”

Dobiegła końca ogólnopolska kampania „Dobre, bo naturalne” zrealizowana przez Fundację Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA pod honorowym patronatem Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Przedsięwzięcie miało na celu promocję  naturalnych, a zarazem ekologicznych produktów, które mają bezpośredni wpływ na nasze zdrowie.

rolnictwo, środowisko, żywność, eksport, eksport żywności, Dobre, bo naturalne

Redakcja AgroNews objęła to wydarzenie patronatem medialnym.

Niemal każdego dnia mamy styczność z artykułami i produktami zawierającymi ogromne ilości sztucznych, chemicznych składników. Znajdują się one nie tylko w artykułach gospodarstwa domowego, ale także w pożywieniu, kosmetykach czy ubraniach. Wszystko to, negatywnie wpływa na nasz organizm i w konsekwencji na nasze zdrowie, a co za tym idzie na jakość i długość naszego życia. A któż z nas nie chciałby żyć długo i cieszyć się dobrym zdrowiem i kondycją fizyczną?

Naturalne produkty dobre dla zdrowia

Z tych właśnie powodów Fundacja Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA wyszła z inicjatywą przeprowadzenia  kampanii „Dobre, bo naturalne”. Dzięki  temu przedsięwzięciu fundacja zwróciła uwagę społeczeństwa na to, jak codzienne wybory wpływają na stan zdrowia.

Kampania przybliżyła walory naturalnych polskich produktów rolnych, opierając się na trzech filarach:

  • kosmetykach ze składników naturalnych;
  • produktach żywnościowych;
  • odzieży i wyrobach wykonanych z tworzyw naturalnych (wełna, skóra, futra);

Przedsięwzięcie przyczyniło się do  polepszenia  świadomości społeczeństwa  na temat stosowania naturalnych  produktów oraz  ich pozytywnego oddziaływania na zdrowie człowieka. Dzięki przedstawieniu serii wywiadów i reportaży z producentami z poszczególnych  trzech filarów, zwiększyło się  zainteresowanie konsumentów zakupem polskich produktów. Odbiorcy kampanii uzyskali wiele interesujących informacji o naturalnych kosmetykach i ich pozytywnego oddziaływania na zdrowie człowieka, zasadach stosowania zdrowej, zbilansowanej diety oraz walorów odzieży wykonanej z naturalnych futer i wełny. Kampanii towarzyszyły konkursy z nagrodami.

Redakcja AgroNews

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

1,7 mld zł z UE na Mój Prąd. Na co można uzyskać dofinansowanie?

Finansowanie podpisanej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska umowy będzie pochodziło z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027. Celem Programu Mój Prąd jest...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics