Zrozumieć świat trochę lepiej!

Program popularyzacji nauki, prowadzony w salonie popularnonaukowym BayLab bierze udział w konkursie: „Liderzy Zrównoważonego Rozwoju”. Organizatorem konkursu są: Forbes oraz PwC.

Jeżeli popularyzacja nauki jest dla Ciebie ważna głosuj klikając „lubię to” pod nominacją. Link do konkursu: http://csr.forbes.pl/program-popularyzacji-nauki-making-science-make-sense,artykuly,179607,1,1.html

Radość poznawania świata, odkrywania mechanizmów, rozumienia procesów. Miejsce fascynacji nauką i techniką. Bayer dzieli się najnowszymi osiągnięciami w zakresie ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysokospecjalistycznych materiałów.
 

 

\"\"

 

Innowacyjność, odwaga myślenia, wychodzenie poza schematy – to wartości, które Bayer promuje w swoim otoczeniu. W tym celu powstał BayLab – multimedialny salon popularno-naukowy. – Chcemy, by młodzi ludzie uwierzyli tu, że mogą naprawdę wiele osiągnąć. Wiara we własne siły, podparta zainteresowaniami, jest ważna nie tylko dla nich, ale i dla budowania społeczeństwa obywatelskiego i gospodarki. Będziemy dzielić się wiedzą, by nasi goście poznawali najnowsze dokonania naukowe i ich zastosowanie w praktyce – mówi Christophe Dumont, Prezes Zarządu Bayer Sp. z o.o.

W BayLab można obejrzeć animowane i trójwymiarowe filmy (np. o ludzkich i roślinnych tkankach), wziąć udział w grach i przyjrzeć się z bliska zjawiskom chemicznym, fizycznym i biologicznym. Dla uczniów szkół podstawowych organizowane będą warsztaty, a dla starszych gości – debaty popularno-naukowe i spotkania z pasjonatami z różnych dziedzin.

Patronat nad BayLab objęły: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Politechnika Warszawska oraz miesięcznik "Focus".

 

\"\"

 

Warszawski BayLab to drugie tego typu miejsce w Europie (po Niemczech). To element globalnego programu promocji nauki "Making Science Make Sense".

Każdego roku na projekty badawcze i rozwojowe Bayer przeznacza ok. 3 mld EUR. Firma zatrudnia 13 000 naukowców. Tylko w ubiegłym roku Bayer złożył 600 wniosków patentowych. Dziś firma wprowadza innowacyjne rozwiązania na wszystkich polach działalności – zgodnie z motto: "Science For A Better Life".

Źródło i fot: Bayer
Redakcja AgroNews

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

10 tysięcy kary za błąd przy oprysku. Pierwsze kary już nałożone

Nowe przepisy, surowsze sankcje i kontrole terenowe – sezon oprysków rozpoczął się nie tylko na polach, ale i w kalendarzach inspektorów. Pierwszy mandat –...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
11,402SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics