Dostawczak z żywnością przeładowany dwukrotnie! ITD wstrzymała transport

Inspektorzy dolnośląskiej Inspekcji Transportu Drogowego skontrolowali dostawczaki rozwożące towary spożywcze z podwrocławskiego centrum dystrybucji. Jeden z samochodów ważył ponad 7 ton.

Inspektor w kamizelce odblaskowej stoi przed samochodem dostawczym
Dostawczak z żywnością mocno przeładowany dwukrotnie!

Inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego z Dolnego Śląska otrzymali informację, że w nocy z jednego z podwrocławskich centrów dystrybucji artykułów spożywczych, wyjeżdżają znacznie przeładowane samochody dostawcze. Po przeprowadzeniu kontroli w pobliżu centrum dystrybucji, informacja potwierdziła się.

Rzeczywista masa całkowita jednego z samochodów wynosiła 7,2 t.

Dziesięć zatrzymanych do kontroli busów było znacznie przeładowanych. Rzeczywista masa całkowita jednego z samochodów wynosiła 7,2 t. To ponad dwukrotnie więcej niż jego dmc. Kierowców ukarano mandatami karnymi, a transporty wstrzymano do czasu rozładowania nadmiaru ładunku.

Źródło i fot.: ITD Gdańsk

Agata Molenda
Agata Molendahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: a.molenda@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

  1. Mam Renault Mascott konstrukcyjnie przystosowanego do DMC 6.5t, a zarejestrowanego na 3.5t, bo idiotyzm urzędniczy nie zna granic. Żerują na tym krokodyle, bo inaczej w naszym klimacie by powyzdychali. Mam kat. B+E i z przyczepą mogę tachać tym zestawem 7t DMC, ale solo już nie. No i teraz pytanie, jak jest wygodniej jechać? Z przyczepą DMC 3.5t i dostawczakiem 3.5t DMC, czy wsadzić te 3.5t towaru na dostawczaka i jechać zgodnie z konstrukcją przystosowaną do tego typu ciężaru, nie odczuwając wleczenia za sobą dwóch dodatkowych osi przyczepy o wadze 3.5t?

    • Czyli masz złom, który jest pluciem na każdy paragraf kodeksu. Jesteś dumnym pracodawcą ITD, nie „oszukiwanym przez urzędy biednym obywatelem”. Wygodnie to robisz tak: kupujesz pojazd do wożenia 3500 skoro chcesz wozić 3500, czyli pewnie coś jak canter 9tonDMC będzie miał tyle ładowności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

1,7 mld zł z UE na Mój Prąd. Na co można uzyskać dofinansowanie?

Finansowanie podpisanej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska umowy będzie pochodziło z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027. Celem Programu Mój Prąd jest...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics