Jak wynika z badań wykonanych przez agencję badawczą Kynetec nawozy dolistne firmy ADOB były w minionym sezonie ponownie produktami, po które rolnicy i ogrodnicy sięgali najczęściej. Powierzchnia (SDV) na której zastosowano w Polsce nawozy ADOB wyniosła ponad 2 miliony hektarów.
– Bardzo nas cieszy, że polscy plantatorzy doceniają jakość i innowacyjność naszych produktów i wybierają nawozy ADOB do nawożenia swoich upraw. Nasze flagowe produkty Basfoliar 2.0 36 Extra czy ADOB Bor od lat cieszą się dużym zaufaniem i są stosowane na setkach tysięcy hektarów, praktycznie w każdym rejonie Polski – komentuje dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB.
Rolnicy i ogrodnicy coraz częściej zwracają uwagę na skład nawozu i jego formę chemiczną. Jak pokazują badania rynku chętnie są wybierane nawozy, gdzie mikroelementy występują w postaci chelatów, jak np. Basfoliar 2.0 36 Extra.
– W przypadku produktu Basfoliar 2.0 36 Extra użytkownicy z pewnością doceniają nie tylko chelatację mikroelementów biodegradowalnym czynnikiem chelatującym IDHA i ich łatwą oraz szybką dostępność dla roślin ale także innowacyjną technologię 2.0, która poprawia przyswajalność składników pokarmowych przez rośliny i zwiększa efektywność działania nawozu. Dzięki tym cechom Basfoliar 2.0 36 Extra to od lat numerem jeden wśród nawozów wieloskładnikowych na polskim rynku – dodaje Jacek Nowakowski, dyrektor marketingu firmy ADOB.
Źródło: ADOB, badania Kynetec: AgriInsight Polska Nawozy dolistne, 2019, fot. pixabay.com