ADOB po raz kolejny liderem rynku nawozów dolistnych

Jak wynika z badań wykonanych przez agencję badawczą Kynetec nawozy dolistne firmy ADOB były w minionym sezonie ponownie produktami, po które rolnicy i ogrodnicy sięgali najczęściej. Powierzchnia (SDV) na której zastosowano w Polsce nawozy ADOB wyniosła ponad 2 miliony hektarów.

ADOB, nawozy dolistne, Basfoliar

 – Bardzo nas cieszy, że polscy plantatorzy doceniają jakość i innowacyjność naszych produktów i wybierają nawozy ADOB do nawożenia swoich upraw. Nasze flagowe produkty Basfoliar 2.0 36 Extra czy ADOB Bor od lat cieszą się dużym zaufaniem i są stosowane na setkach tysięcy hektarów, praktycznie w każdym rejonie Polski – komentuje dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB.

Rolnicy i ogrodnicy coraz częściej zwracają uwagę na skład nawozu i jego formę chemiczną. Jak pokazują badania rynku chętnie są wybierane nawozy, gdzie mikroelementy występują w postaci chelatów, jak np.  Basfoliar 2.0 36 Extra.

W przypadku produktu Basfoliar 2.0 36 Extra użytkownicy z pewnością doceniają nie tylko chelatację mikroelementów biodegradowalnym czynnikiem chelatującym IDHA i ich łatwą oraz szybką dostępność dla roślin ale także innowacyjną technologię 2.0, która  poprawia przyswajalność składników pokarmowych przez rośliny i zwiększa efektywność działania nawozu. Dzięki tym cechom Basfoliar 2.0 36 Extra to od lat numerem jeden wśród nawozów wieloskładnikowych na polskim rynku – dodaje Jacek Nowakowski, dyrektor marketingu firmy ADOB.

Źródło: ADOB, badania Kynetec: AgriInsight Polska Nawozy dolistne, 2019, fot. pixabay.com

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Jak sprzedają się nowe ciągniki? Jest nowy lider

W kwietniu br. zarejestrowano 722 szt. nowych ciągników rolniczych. To mniej o 127 szt. niż w kwietniu ubiegłego roku, wówczas zarejestrowano 849 szt. nowych...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics