ANWIL wprowadził rebranding nawozów – ten sam skład, nowe opakowanie

Czołowy producent segmentu nawozowego w kraju, ANWIL z Grupy ORLEN, wprowadził spójne opakowania i znaki dla wytwarzanych we Włocławku nawozów.

ANWIL wprowadził rebranding nawozów – ten sam skład, nowe opakowanie

Realizacja strategii marketingowej spółki oraz rozwój działań sprzedażowych sprawiły, że znane od lat nawozy azotowe, w tym saletra amonowa, zyskały nowe nazwy i własne, kolorowe logotypy. Znaki uwzględniają charakterystyczny, graficzny element dla całej palety produktów. Dzięki temu powstała uporządkowana, atrakcyjna wizualnie i kojarzona z producentem linia produktów ANWILU.

Od połowy lipca nowe etykiety

Od drugiej połowy lipca opuszczające zakład produkcyjny opakowania zawierają nie tylko wszystkie potrzebne informacje w postaci zbiorczej, przejrzystej dla klienta etykiety. Spełniają także wymogi unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych. Nowe obrandowanie wpisuje się również w filozofię spółki, która oferując produkty najwyższej jakości, dba o ich przyjazny wygląd i rozpoznawalność wśród klientów końcowych.
Pomysł na logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania.


Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze.
Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co decyduje o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Nie zabrakło też odniesienia do doświadczeń i przyzwyczajeń klientów. Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do znanego im do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S oraz Canvil Mg.
Ostateczny wygląd nowych marek produktowych uwzględnia także analizy i badania rynkowe. Zarówno klienci spółki jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie.

Efekty tych rozmów zestawione z celami marketingowymi, polityką sprzedażową ANWILU oraz aktualnymi trendami, przyniosły konkretne pomysły i rozwiązania, z którymi teraz ANWIL wychodzi na rynek.

Źródło: Anwil

Agata Molenda
Agata Molendahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: a.molenda@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Uwaga! Pierwsze ognisko choroby niebieskiego języka w Polsce

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie informuje, że w dniu 19 listopada 2024 r. na podstawie wyników badań otrzymanych z Państwowego Instytutu Weterynarii w Puławach, stwierdzono wystąpienie...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics