Od kilkunastu dni fani słynnego Facebook’a mogą śledzić poczynania John Deere również po polsku. Pierwsza wiadomość w naszym języku ukazała się w tym serwisie społecznościowym 19 sierpnia.
W ten sposób Polska dołączyła do grona kilkunastu krajów, gdzie John Deere prowadzi swój profil w językach narodowych. Do tej pory obok Amerykanów i Brytyjczyków mogli się tym cieszyć m.in. Niemcy, Hiszpanie, Francuzi, Włosi a także mieszkańcy tak odległych krajów jak Meksyk czy Brazylia.
– Obecnie poczynania firmy śledzi ponad 1,7 mln użytkowników Facebooka z całego świata – mówi Piotr Dziamski Kierownik Marketingu John Deere Polska. – Liczymy, że dzięki atrakcyjnym materiałom publikowanym na naszym profilu w nadchodzących miesiącach dołączą do nich także tysiące Polaków – dodaje.
Na polskim profilu publikowane są m.in. ciekawe zdjęcia i filmy dotyczące nie tylko produktów i usług John Deere, ale także unikatowe materiały uchylające rąbka tajemnicy na temat procesów produkcyjnych i archiwalne zdjęcia pokazujące bogatą historię marki. Nie zabraknie też informacji o aktualnych promocjach oraz na temat wydarzeń organizowanych np. przez dealerów. W niedalekiej przyszłości prowadzone będą również konkursy na nagrodami.
Polski profil w serwisie Facebook to już drugi kanał w mediach społecznościowych używany przez John Deere w komunikacji z mieszkańcami naszego kraju. Kilka miesięcy temu uruchomiona została także polska wersja kanału video w serwisie Youtube.com. Zgromadzono tam już ok. 60 filmów, które zostały obejrzane ponad 100 tys. razy.
Zapraszamy do odwiedzenia i subskrybcji profilów John Deere Polska dostępnych na Facebooku ( https://www.facebook.com/JohnDeere ) oraz Youtube.com ( http://www.youtube.com/JohnDeerePoland ).
Źródło: John Deere
Redakcja AgroNews