Nasza wieprzowina podbije Kanadę i Japonię? Ruszyła kampania promocyjna LET’S MEAT!

Z początkiem roku nastąpiła intensyfikacja działań związanych z rozpoczęciem kampanii promocyjno – informacyjnej pt. „Rozsmakuj się w Europie – LET’S MEAT!” – skierowanej na rynek Japonii i Kanady, koordynowanej przez Związek Polskie Mięso.

 

\"rolnictwo,
 

Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej między innymi przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa  http://letsmeat.eu/, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim. Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.
Ponadto, już w kwietniu firmy działające w obszarze produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego będą mogły wziąć udział w targach Toronto Food + Drink Market w Kanadzie (08-10.04.2016 r.) oraz Japan Meat Industry Fair w Tokio (13-15.04.2016 r.), gdzie na stoisku kampanii „LET’S MEAT!” będą mogły prezentować najwyższej jakości wieprzowinę! Szykuje się prawdziwa uczta kulinarnych smaków. Niewątpliwie wystawy zapiszą się trwale w polsko-kanadyjskich oraz polsko-japońskich stosunkach handlowych w branży mięsnej.  ,

– Kanada to jeden z niewielu otwartych pozaunijnych rynków zbytu dla polskiej wieprzowiny – na tym rynku, tak jak i inne kraje Europejskie, jesteśmy obecni, warto więc o ten rynek dbać i umacniać na nim swoją pozycje. Japonia zaś to kierunek o który opłaca się walczyć, to rynek na który warto powrócić, dlatego Japończykom nie dajemy o sobie zapomnieć – podsumowuje Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso – organizator kampanii.

Postępy prowadzonej przez ZPM kampanii można śledzić na stronie http://letsmeat.eu/ oraz na stronie: www.polskie-mieso.pl

Redakcja AgroNews, fot. flickr.com/majakds

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

300 tysięcy złotych dla gospodarstw poszkodowanych przez powódź. Ruszył nabór wniosków

Rolnicy, którzy ponieśli straty spowodowane przez powódź, od 22 listopada do 30 grudnia 2024 r. mogą składać wnioski o przyznanie wsparcia na Inwestycje odtwarzające...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics