PKP promuje polskie jabłka

Ponad 280 tysięcy jabłek rozda swoim podróżnym PKP Intercity.

 

\"rolnictwo\"

Od dnia 9 września ruszyła specjalna akcja na polskich torach – w ramach działań mających na celu promowanie polskich produktów spożywczych, PKP Intercity rozda blisko 40 ton tych owoców. Częstowani nimi będą pasażerowie pociągów Express Intercity, a każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.

W ramach akcji, przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, sprawdzające się właśnie w podróży. Akcja promująca polskie owoce potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi spółki Wars, obsługującej wagony restauracyjne. To kolejna akcja wspierająca polskich sadowników, która ma szanse dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Źródło: FAMMU/FAPA, fot. PKP

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wyzwania sektora rolno-spożywczego: spotkanie z przedstawicielami Krajowej Izby Gospodarczej

Minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski uczestniczył w spotkaniu przedstawicieli Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) oraz w posiedzeniu komitetu KIG, w dniu 21.11.2024, które...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics