PKP promuje polskie jabłka

Advertisement

Ponad 280 tysięcy jabłek rozda swoim podróżnym PKP Intercity.

 

\"rolnictwo\"

Od dnia 9 września ruszyła specjalna akcja na polskich torach – w ramach działań mających na celu promowanie polskich produktów spożywczych, PKP Intercity rozda blisko 40 ton tych owoców. Częstowani nimi będą pasażerowie pociągów Express Intercity, a każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.

W ramach akcji, przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, sprawdzające się właśnie w podróży. Akcja promująca polskie owoce potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi spółki Wars, obsługującej wagony restauracyjne. To kolejna akcja wspierająca polskich sadowników, która ma szanse dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Źródło: FAMMU/FAPA, fot. PKP

Advertisement

Advertisement

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Szarek komośnik pustoszy uprawy. Będzie pomoc resortu?

W odpowiedzi na pogłębiający się problem występowania szarka komośnika na plantacjach buraków cukrowych, minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się 14 maja z przedstawicielami Krajowego...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
11,402SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics