Rusza nowa kampania promująca polskie produkty!

Od stycznia ruszyła nowa kampania informacyjno-promocyjna realizowana na rynku polskim przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, będąca pilotażem docelowej kampanii programu Komisji Europejskiej podaje Zespół Monitoringu Zagranicznych Rynków Rolnych.
 

 

\"\"

 

Projekt realizowany będzie przez kolejnych 12 miesięcy, od stycznia do grudnia 2014. Szacunkowy budżet programu to 700 000 zł, a proponowana wysokość wsparcia z Funduszu Promocji ARR to około 630 000 zł. Kampania informacyjno-promocyjna „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców" realizowana będzie ze wspomnianym powyżej wsparciem Funduszu Promocji Owoców i Warzyw Agencji Rynku Rolnego.

Czytaj także:
Polska liderem w produkcji malin!
Rosja nakazuje, Białoruś wykonuje – zakaz wwozu ziemniaków wprowadzony!
Polskie przetwórstwo zagrożone?

Kampania prowadzona przez Związek Sadowników będzie współpracowała także ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Plantatorów Porzeczek oraz Plantatorów Truskawki. Celem kampanii jest wzrost spożycia owoców jagodowych (wsparciem objęte będą truskawka, maliny, borówka amerykańska, porzeczki) w szczególności wśród dzieci i młodzieży, wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz wzrost eksportu owoców jagodowych i ich przetworów.

Działania promocyjne będą prowadzone jednocześnie na 5 rynkach – polskim, austriackim, szwedzkim, fińskim i czeskim. 

Źródło: FAMMU/FAPA
Redakcja AgroNews, fot. sxc.hu 
 

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

1,7 mld zł z UE na Mój Prąd. Na co można uzyskać dofinansowanie?

Finansowanie podpisanej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska umowy będzie pochodziło z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027. Celem Programu Mój Prąd jest...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics