Żabka osiągnie przuchód 2 mld zł

Sieć handlowa Żabka powiększyła się w tym roku o 200 nowych placówek i zrealizowała zapowiadaną strategię ekspansji. Liczba sklepów przekroczyła już 2150 – czytamy na portalu e-gospodarka.pl. Żabka szacuje, że wzrost przychodów na koniec roku wyniesie około 19%. Szczegółowe dane spółka poda w pierwszym kwartale 2010.

Sklepy Żabka są obecne w ponad 420 miejscowościach. – W każdym z największych miast Polski, jak: Warszawa, Poznań, Łódź czy Wrocław posiadamy około 100 sklepów, a już mamy zaplanowane kolejne otwarcia – mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska SA. – Analizy pokazują, że potencjał rozwoju sieci sklepów Żabka w Polsce jest bardzo duży i przekracza siedem tysięcy sklepów, dlatego w ciągu najbliższych lat jednym z naszych priorytetów będzie sukcesywne zwiększanie liczby naszych placówek – dodaje.

 W 2009 roku spółka Żabka Polska rozpoczęła również tworzenie nowej sieci sklepów convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket (oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje).

W 2010 roku Żabka planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów z logo Żabki. Powstanie również 50 sklepów convenience w konwencji deli – Freshmarket (obecnie 10 sklepów).

Źródło: E-gospodarka.pl, www.egospodarka.pl, fot. logodesignweb.com/stockphoto
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here