Złote Medale WorldFood Warsaw zostaną rozdane po raz kolejny już w kwietniu!

Do 25 marca wystawcy II edycji targów WorldFood Warsaw mogą zgłaszać swoje produkty do konkursu o Złoty Medal.
 

\"rolnictwo,
 

Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia w Expo XXI w Warszawie.

Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej. 

Do konkursu o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015 może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych, wyróżniających się jakością i innowacyjnością.

W trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały zamiennik cukru.

Czytaj także:
WorldFood Warsaw z bogatym programem merytorycznym. O czym będzie się można dowiedzieć?

Jako debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie), Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC Krinitsa).

Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14 kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie organizatora w promocji ich produktu.

WorldFood Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

Advertisement
Advertisement

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Dopłaty dla hodowców bydła mięsnego. Kto może otrzymać wsparcie?

Hodowcy bydła mięsnego mogą do końca listopada 2025 roku ubiegać się o dofinansowanie zakupu czystorasowych byków. To druga edycja programu wsparcia, realizowanego w ramach...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
13,432SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics