Do 25 marca wystawcy II edycji targów WorldFood Warsaw mogą zgłaszać swoje produkty do konkursu o Złoty Medal.
Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia w Expo XXI w Warszawie.
Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.
Do konkursu o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015 może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych, wyróżniających się jakością i innowacyjnością.
W trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały zamiennik cukru.
Czytaj także:
WorldFood Warsaw z bogatym programem merytorycznym. O czym będzie się można dowiedzieć?
Jako debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie), Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC Krinitsa).
Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14 kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie organizatora w promocji ich produktu.
WorldFood Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym.
Więcej informacji: www.worldfood.pl