Wanicki AGRO nowym partnerem John Deere

John Deere wzmacnia sieć dealerską w Polsce. Do grona jej autoryzowanych Dealerów dołączy 1 września firma Wanicki AGRO będąca częścią Grupy Wanicki działającej głównie w sektorze transportu ciężarowego.

Grupa Wanicki rozwija się dynamicznie już od 23 lat. Poza John Deere oraz DAF posiada w swoim portfolio także, takie marki jak: Citroen, Irizar, Tatra, Isuzu, Great Plains, Piaggio i Yanmar, w centrali Grupy w Mogilanach k/ Krakowa mieści się także profesjonalnie wyposażone Centrum Napraw Powypadkowych. W ramach Grupy działa 7 w pełni wyposażonych stacji serwisowych w Polsce południowej:
– Dążąc do jak najpełniejszego zaspokajania potrzeb i wymagań naszych klientów, nieustannie rozszerzamy i dywersyfikujemy ofertę. Naszą filozofią jest docieranie do każdego klienta w regionie, po to by zaoferować mu kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży, finansowania oraz serwisowania produktów uznanych międzynarodowych marek.  Kolejnym efektem naszych starań, jest otwarty w 2014r dział AGRO, który umożliwia nam otwarcie na atrakcyjną grupę klientów jakimi są rolnicy – mówi Beata Wcisło Kierownik Działu Marketingu Grupy Wanicki. 

 

\"\"

 

Grupa Wanicki to poważny partner, znany w regionie i posiadający bogate doświadczenie. To firma, która jest w stanie sprostać wymaganiom i standardom marki John Deere i dostarczyć naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – podsumowuje Piotr Izyniec Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Dealerskiej John Deere Polska.
 

2 salony sprzedaży i rozbudowane zaplecze
Od 1 września Wanicki AGRO rozpocznie działania, jako autoryzowany Dealer marki John Deere. Klienci John Deere będą mogli skorzystać z dwóch punktów sprzedaży mieszczących się w Pułankowicach k/ Kraśnika oraz Sitańcu k/ Zamościa. Docelowo Wanicki AGRO planuje otwarcie kolejnych punktów.

Warsztaty serwisowe Wanicki AGRO są wyposażone w najnowsze urządzenia niezbędne do przeprowadzania napraw pojazdów na najwyższym poziomie oraz magazyn części zamiennych.  Sieć zewnętrznych sprzedawców części zdolna jest dostarczać części bezpośrednio do klienta.

Grupa Wanicki posiada również nieustannie rozwijaną flotę specjalistycznie wyposażonych samochodów serwisowych pozwalającą nam na zapewnienie klientom mobilnych usług serwisowych w wymiarze 24/7. Trzy spośród tych samochodów przeznaczone są wyłącznie na potrzeby klientów Wanicki AGRO. Pojazdy te wyposażone są w kompletny zestaw narzędzi serwisowych John Deere.

Źródło i fot: John Deere,
 

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Coraz wyższe straty drobiu w Azji

W Japonii wirus grypy ptaków powoduje coraz większe straty w stadach drobiu, w szczególności na fermach utrzymujących kury nioski. Ministerstwo rolnictwa Japonii zwołało nadzwyczajne...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics