Nowe technologie i nowe logo DEUTZ-FAHR

Logo DEUTZ-FAHR logo: unikalna moc

Lauingen, 17 czerwiec, 2013; DEUTZ-FAHR naznaczył rozwój technologii rolnictwa innowacyjnością swoich produktów. Kierując się tymi osiągnięciami oraz dążąc do realizacji strategii pozycjonowania, niemiecka marka odnawia swoje logo.

 

\"\"

 

Utrzymanie wartości i cech charakterystycznych wynikających z własnej historii, DEUTZ FAHR interpretuje w symbol, opierający się na dynamice i mocy mechanicznej, które najlepiej reprezentują silną, zdecydowaną i ambitną osobowość marki. Symbol narodził się z wieloletniej współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design, które stworzyło stylistykę linii produktów o charakterystycznym i niepowtarzalnym kształcie, podkreślające innowacyjność, technologię i design, wartości reprezentowane przez niemiecką markę.

Uruchomienie logo jest również okazją, aby odnowić ofertę merchandising marki Deutz Fahr, tworząc zupełnie nową kolekcję, składającą się z różnych linii specjalnie zaprojektowanych produktów. Zapowiedź pierwszych nowych produktów można zobaczyć na www.collection.deutz-fahr.com , a katalog z pełną ofertą zostanie zaprezentowany na najbliższych targach Agritecnica 2013.

Źródło i fot: DEUTZ-FAHR

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Jubileuszowa 10. edycja Targów WorldFood Poland zakończona sukcesem – nowości, debaty i rozwój międzynarodowych relacji biznesowych

Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym tygodniu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie,...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics