Rolnicy ocenili pracę KOWR

Jak wskazują wyniki badania „Polska wieś i rolnictwo 2021”, zdecydowana większość respondentów, którzy w 2021 r. skorzystali z usług Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, ocenia jego działalność dobrze lub bardzo dobrze.

Rolnicy ocenili pracę KOWR
Rolnicy ocenili pracę KOWR

„Polska Wieś i Rolnictwo” to cykliczne badanie wykonywane na zlecenie: Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Głównym celem badania jest ocena postaw i opinii wobec dokonujących się przemian społeczno-gospodarczych w rolnictwie i na obszarach wiejskich, jak również poznanie opinii respondentów na temat działań państwa wobec rolnictwa i obszarów wiejskich oraz instytucji pracujących na ich rzecz. Najnowsza edycja badania została zrealizowana przez Grupę BST Sp. z o.o. w ostatnim kwartale 2021 r. na reprezentatywnej próbie 2660 dorosłych mieszkańców obszarów wiejskich i miast.

Dwukrotnie zwiększył się odsetek respondentów oceniających bardzo dobrze jakość obsługi w KOWR

Z przeprowadzonego badania wynika, że ponad 76% respondentów, którzy skorzystali z usług Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, ocenia jego działalność dobrze i bardzo dobrze. Wyniki te wskazują na wysoki poziom obsługi beneficjentów i interesariuszy przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa – zarówno stacjonarnie, jak i online.

W stosunku do poprzedniej edycji badania, która miała miejsce w 2020 r. – pomimo utrudnień z powodu epidemii COVID-19 – dwukrotnie zwiększył się (z 16,8% do 33%) odsetek respondentów oceniających „bardzo dobrze” jakość obsługi w KOWR.

Warto również podkreślić, że rolnicy i mieszkańcy obszarów wiejskich wskazali na placówki instytucji zajmujących się rolnictwem, w tym KOWR, jako najbardziej pożądane źródło informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich. Świadczy to o tym, że pomimo dynamicznego rozwoju usług administracji cyfrowej, niezwykle istotna pozostaje profesjonalna i ogólnodostępna bezpośrednia obsługa beneficjentów oraz interesantów.

Odpowiedzi udzielone na pytanie: Jak ocenia Pan(i) jakość obsługi
w jednostkach KOWR w 2021 r.?

Odpowiedzi mieszkańców obszarów wiejskich udzielone na pytanie: Z jakiego źródła najchętniej Pan(i) korzysta lub skorzystałby(aby) szukając informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich jakiego udziela MRiRW, ARiMR, KOWR i KRUS?

Mieszkańcy obszarów wiejskich (N=1560); wielokrotny wybór z hierarchią.

Odpowiedzi rolników udzielone na pytanie: Z jakiego źródła najchętniej Pan(i) korzysta lub skorzystałby(aby) szukając informacji dotyczących wsparcia dla rolników lub mieszkańców obszarów wiejskich jakiego udziela MRiRW, ARiMR, KOWR i KRUS?

Rolnik (N=617); wielokrotny wybór z hierarchią.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badania zarówno na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi:

https://www.gov.pl/web/rolnictwo/polska-wies-i-rolnictwo

a także, na stronie internetowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa:

https://www.kowr.gov.pl/analiza/badanie-polska-wies-i-rolnictwo

Źródło: KOWR

Agata Molenda
Agata Molendahttps://agronews.com.pl
Redaktor portalu agronews.com.pl. Email: a.molenda@agronews.com.pl

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Rozmowy polsko-chińskie w sprawie eksportu polskich produktów rolno-spożywczych do Chin

Sekretarz stanu Jacek Czerniak spotkał się z LYU Weihong, wiceminister Generalnej Administracji Celnej Chińskiej Republiki Ludowej (GACC) – instytucji odpowiedzialnej za dostęp importowanej żywności...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics