Ruszyły targi SIAL CHINA 2015. Polskie jogurty i sery podbijają chiński rynek

6 maja 2015 r. rozpoczęła się jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży rolno-spożywczej na świecie – TARGI SIAL CHINA 2015.

 

\"rolnictwo,

 

Podczas targów trwających od 6 do 8 maja br., udział weźmie ponad 2700 wystawców i szacuje się, że tereny wystawiennicze odwiedzi 55 tysięcy zwiedzających. Impreza odbywa się w jednym z największych chińskich miast – Shanghaju, liczącym około 23 mln mieszkańców. W „Shanghai New International Expo Centre Hall” udostępniono 10 hal wystawienniczych (W1-W5 oraz E1-E5) na ponad 115 000 metrach kwadratowych.

Polskie stoisko otworzyła wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk. W targach uczestniczy około 110 firm z naszego kraju.

Wśród nich nie mogło zabraknąć także przedstawicieli Polskiej Izby Mleka.
Są oni współorganizatorami stoiska Kampanii „TRADE MILK”. Produkty mleczarskie pochodzące z Polski i Europy są wysoko cenione przez chińskich konsumentów. Kampania „TRADE MILK” ma na celu pomoc w promowaniu polskich, a także europejskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz wybornego smaku, uzyskanego dzięki ekologicznym i naturalnym technologiom produkcji. Promocją objęte są następujące artykuły mleczarskie: sery żółte dojrzewające, mleko w proszku, mleczka smakowe oraz jogurty.


\"rolnictwo,
fot. SIAL CHINA

Stoisko „TRADE MILK” można odwiedzać w hali W4, pod numerem G098. Dzięki niemu odwiedzający mogą dowiedzieć się wiele na temat produkcji mleczarskiej w Polsce i Europie, standardów bezpieczeństwa przestrzeganych podczas produkcji żywności oraz wysokiej jakości tychże wyrobów.

Czytaj także:
Branża mleczarska pozyskuje nowe rynki zagraniczne. Chce również zwiększać konsumpcję w kraju
O polskich hitach eksportowych rozmawiamy z Agnieszką Szpaderską, manager targów WorldFood Warsaw

Ekspozycja stwarza również możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz podjęcia współpracy z polskimi producentami mleka i przetworów mlecznych. Na czas tegorocznej edycji targów partnerzy kampanii przewidzieli specjalną aplikację interaktywną o nazwie: „TRADE MILK App”, która z pewnością ułatwia sprawne poruszanie się po targach.

Redakcja AgroNews, fot. PIM, SIAL CHINA

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Precyzyjne rolnictwo krok po kroku – od planowania do zbiorów

Współczesne rolnictwo przechodzi prawdziwą rewolucję. Coraz więcej gospodarstw decyduje się na wykorzystanie technologii, które wspierają wszystkie etapy produkcji – od planowania, przez pielęgnację upraw,...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics