Ruszyły targi SIAL CHINA 2015. Polskie jogurty i sery podbijają chiński rynek

6 maja 2015 r. rozpoczęła się jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży rolno-spożywczej na świecie – TARGI SIAL CHINA 2015.

 

\"rolnictwo,

 

Podczas targów trwających od 6 do 8 maja br., udział weźmie ponad 2700 wystawców i szacuje się, że tereny wystawiennicze odwiedzi 55 tysięcy zwiedzających. Impreza odbywa się w jednym z największych chińskich miast – Shanghaju, liczącym około 23 mln mieszkańców. W „Shanghai New International Expo Centre Hall” udostępniono 10 hal wystawienniczych (W1-W5 oraz E1-E5) na ponad 115 000 metrach kwadratowych.

Polskie stoisko otworzyła wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk. W targach uczestniczy około 110 firm z naszego kraju.

Wśród nich nie mogło zabraknąć także przedstawicieli Polskiej Izby Mleka.
Są oni współorganizatorami stoiska Kampanii „TRADE MILK”. Produkty mleczarskie pochodzące z Polski i Europy są wysoko cenione przez chińskich konsumentów. Kampania „TRADE MILK” ma na celu pomoc w promowaniu polskich, a także europejskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz wybornego smaku, uzyskanego dzięki ekologicznym i naturalnym technologiom produkcji. Promocją objęte są następujące artykuły mleczarskie: sery żółte dojrzewające, mleko w proszku, mleczka smakowe oraz jogurty.


\"rolnictwo,
fot. SIAL CHINA

Stoisko „TRADE MILK” można odwiedzać w hali W4, pod numerem G098. Dzięki niemu odwiedzający mogą dowiedzieć się wiele na temat produkcji mleczarskiej w Polsce i Europie, standardów bezpieczeństwa przestrzeganych podczas produkcji żywności oraz wysokiej jakości tychże wyrobów.

Czytaj także:
Branża mleczarska pozyskuje nowe rynki zagraniczne. Chce również zwiększać konsumpcję w kraju
O polskich hitach eksportowych rozmawiamy z Agnieszką Szpaderską, manager targów WorldFood Warsaw

Ekspozycja stwarza również możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz podjęcia współpracy z polskimi producentami mleka i przetworów mlecznych. Na czas tegorocznej edycji targów partnerzy kampanii przewidzieli specjalną aplikację interaktywną o nazwie: „TRADE MILK App”, która z pewnością ułatwia sprawne poruszanie się po targach.

Redakcja AgroNews, fot. PIM, SIAL CHINA

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here