Targi spożywcze w Szanghaju

W dniach 14-16 listopada 2012 będą miały miejsce w Szanghaju międzynarodowe targi żywnościowe FHC China (the 16th International Exhibition for Food, Drink, Hospitality, Foodservice, Bakery & Retail Industry). 

Targi FHC China są największą tego typu imprezą wystawienniczą w Chinach. Jej organizatorem jest firma China International Exhibitions Ltd. członek Allworld Exhibitions Alliance. Główną tematyką tej imprezy wystawienniczej jest importowana żywności. Cała impreza wystawiennicza podzielona jest na 4 bloki tematyczne.

Pierwszy z nich, “Meat China 2012” stanowi platformę prezentacji wyrobów mięsnych dla  zagranicznych firm.  Od lat w targach tych biorą udział takie kraje jak Niemcy, USA, Australia, Francja, Brazylia, Włochy, Wielka Brytania, Nowa Zelandia, Argentyna, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kanada. Importerzy prezentują szeroką gamę świeżych i mrożonych produktów z mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego, a także nowe sposoby przetwarzania, przygotowywania i serwowania dań z mięs.

Ta część imprezy dedykowana jest do zagranicznych eksporterów mięsa i jest doskonałą okazją do bezpośredniego zaprezentowania swojej oferty chińskim firmom importowym, stowarzyszeniom importerów żywności, a także odpowiednim służbom i władzom chińskim.
Drugim blokiem wystawienniczym są wyroby alkoholowe "Wine & Spirit China 2012". W tej części wystawy można zobaczyć wina, piwa, nalewki, mocne alkohole reprezentujące wszystkie znane marki i producentów wyrobów bezalkoholowych, win, wódek, likierów i innych produktów branży spirytusowej.

Trzeci blok "FHC Ice 2012" to produkty mrożone: mięsa, warzywa owoce, ciasta, lody itd. Spotkać tu można producentów mrożonek z całego świata. Szczególne miejsce mają tutaj producenci lodów i słodkich mrożonych deserów.

Ostatnia, czwarta część wystawy "Tea & Coffee China 2012" skupia się na producentach kawy, kulturze przygotowanie i konsumpcji, swoistym "lifestyle\’u". Szczególnym zainteresowaniem cieszy się obecnie w Chinach kawa "kopi luwak". Rynek ten wzrósł o 25% procent, i w perspektywie 2020 roku przewiduje się import kawy do Chin na poziomie 300.000 ton.
Rynek chiński jest szczególnie przychylnie nastawiony do produktów importowanych uznawanych za znacznie lepszej jakości, bezpieczniejszych dla zdrowia, smaczniejszych, których nabywanie jest wyrazem świadomości konsumenckiej.

FHC China są targami ekskluzywnymi ze wzglądu na swoją "jednostronność". Są to targi importowe, targi produktów zagranicznych, skupione na żywności, a przede wszystkim produktach mięsnych, których celem jest przybliżenie chińskim konsumentom produktów z zagranicznych rynków.

W poprzedniej edycji targów swoje produkty prezentowało 77 krajów i regionów geograficznych, ponad 1100  międzynarodowych firm branży spożywczej. Swoje pawilony narodowe i regionalne wystawiło 28 kraje. Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Szanghaju zaprasza wszystkie firmy zainteresowane uczestnictwem w targach i promocją swoich produktów do kontaktu. Przedsiębiorcy mogą liczyć na naszą pomoc, wiedzę i wsparcie.

FHC China oferuje możliwość wymiany doświadczeń z ponad 1.000 wystawców z żywności, win, napojów i sprzętu hotelarskiego z całego świata, a przede wszystkim przedstawienia swojej oferty ponad 20.000+ kupców z całych Chinach. Tegoroczna 16 już edycja FHC China odbędzie się w Shanghai New International Expo Centre (SNIEC). Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: http://www.fhcchina.com

Redakcja AgroNews, fot.:sxc

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here