Jak skusić klienta

– Piekarze muszą znaleźć sposób, aby zachować marżę. Jednym z nich jest rozszerzanie asortymentu o wyroby cukiernicze, na które popyt nie maleje – mówi Krystyna Świetlik.

Bogatej ofercie, a więc nie tylko chlebowi czy bułkom, ale także m.in. ciastom wzrost sprzedaży o niemal 20 proc. w 2012 roku zawdzięcza Putka. Na poprawę wyniku firmy wpłynęły także współpraca z  zyskującymi udziały w rynku sieciami handlowymi oraz otwarcie kilkunastu kolejnych sklepów firmowych. Dziś firma ma ich niemal 30.

 

\"Jak

 

– Staramy się dotrzeć z naszymi produktami wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Współpraca musi być dla nas jednak opłacalna, dlatego rezygnujemy z dostarczania małych ilości pieczywa do zbyt odległych miejsc – wyjaśnia Stefan Putka.

Źródło: „Rzeczpospolita”
Redakcja AgroNews, fot. sxc.hu
 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Uwaga plantatorzy buraków. 30 listopada mija ważny termin

30 listopada mija termin wyboru sposobu zakupu nasion przez Plantatorów, którzy mieli podpisane umowy na dostawę buraków do dnia 31.10.2024. Plantatorzy, którzy podpisywali umowę...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics