\”Mam kota na punkcie mleka\”

Dnia 28 czerwca 2012 r. decyzją Komisji Europejskiej do realizacji został zatwierdzony polskiprojekt kampanii promującej mleko i przetwory mleczne. Kampania organizowana przez Polską Izbę Mleka (PIM) we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka ruszy jesienią bieżącego roku. Projekt wystartuje pod hasłem "Mam kota na punkcie mleka". Mający trwać 3 lata program będzie finansowany z trzech źródeł: środków Unii Europejskiej, budżetu Państwa oraz Funduszu Promocji Mleka.

Polski projekt był jednym z 20, jakie KE zaakceptowała do realizacji spośród 41 propozycji działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych przygotowanych przez różne kraje. Wśród przyjętej dwudziestki znalazł się także inny polski program: promocja mięsa wysokiej jakości realizowana przez Polski Związek Producentów Bydła Mięsnego.

Budżet kampanii PIM i PFHBiPM to 2,4 mln EUR. Projekt ma za zadanie promować mleko, sery i napoje mleczne, a jego głównymi odbiorcami mają być dzieci w wieku 8-13 lat oraz ich matki i/lub opiekunowie. Działania będą prowadzone w 20 miastach w Polsce. Kampania będzie miała na celu zbudowanie świadomości odbiorców na temat właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów, poprawę wizerunku polskich produktów mleczarskich oraz wzrost konsumpcji mleka i produktów mlecznych. W ramach kampanii zaplanowano szereg działań informacyjno – promocyjnych mających na cely wydedukowanie grup docelowych tak, aby o ich decyzjach nabywczych nie decydowała cena, lecz wiedza o zaletach produktów mlecznych. Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka, Agnieszka Maliszewska oświadczyła, że za pośrednictwem kampanii organizatorzy chcą dotrzeć do szerokiego grona dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w celach edukacji i wzrostu świadomości. Z tego względu znaczna część działań prowadzona będzie w szkołach i we współpracy z tymi placówkami, przez co kierowany przekaz stanie się elementem codziennej edukacji. A. Maliszewszka dodała również, że będą prowadzone działania eventowe –
różne formy współzawodnictwa i zabawy – zapewniając atrakcyjną formę informacji dla odbiorców kampanii.

Kampania potrwa do połowy 2015 roku, Wykonawca został wyłoniony w drodze przetargu.

Źródło: FAMMU/FAPA na podstawie PIM, fot. sxc.hu
 

Zostaw komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Łukaszenka gardzi polskimi jabłkami. Co dalej z eksportem?

Podczas propagandowej akcji sadzenia jabłonek Alaksandr Łukaszenka skrytykował polskie jabłka. Tymczasem polscy sadownicy przejmują się nie tyle prywatnymi opiniami białoruskiego przywódcy, ile problemami z...
13,428FaniLubię
7,105ObserwującyObserwuj
3,946ObserwującyObserwuj
8,520SubskrybującySubskrybuj
Verified by ExactMetrics