Rolnik w loterii wygrał ciągnik New Holland

12 czerwca Grupa Azoty zakończyła II edycję loterii „Dbamy o polską ziemię”. W siedzibie Grupy Azoty PUŁAWY zwycięzcy przekazano ciągnik New Holland T4.75S.

rolnik, ciągnik, New Holland, Grupy Azoty, Jan Duda

Loteria trwała od 11 lutego do 28 kwietnia 2019 r. Warunkiem udziału był zakup nawozów z oferty Grupy Azoty za kwotę min. 1000 zł brutto oraz zarejestrowanie tego zakupu. Każdy kto tego dokonał, mógł odebrać nagrodę gwarantowaną w postaci Leksykonu Nawożenia Grupy Azoty. Co tydzień do wygrania było też 20 nagród po 1000 zł (w sumie przyznano z tej puli 210 nagród pieniężnych).
Jan
Nagrodę główną – ciągnik New Holland T4.75S – wygrał Pan Jan Duda z Woli Gałęzowskiej, który u autoryzowanego dystrybutora Grupy Azoty (PRO-AGRO Gałęzów) kupił Saletrosan 26 MAKRO za 1 200 zł. Pan Jan Duda przyjechał do Puław po odbiór nagrody z żoną i trójką dzieci.

– Serdecznie gratuluję naszemu laureatowi. Cieszę się, że zakup nawozów Grupy Azoty pozwolił mu na wygranie tak imponującej i cennej nagrody. Mam nadzieję, że radość z tego ciągnika pogłębi  satysfakcję Pana Jana Dudy z korzystania z naszych nawozów – powiedział dr Krzysztof Bednarz  Prezes Zarządu Grupy Azoty PUŁAWY.

– Marka New Holland dostarcza od ponad 20 lat sprzęt rolniczy dla klientów w Polsce, a jednocześnie od 10 lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży nowych ciągników rolniczych na terenie naszego kraju. Jesteśmy dumni, że nasze produkty codziennie towarzyszą w pracy polskim rolnikom. Ciągnik New Holland T4.75S, czyli tegoroczna nagroda główna w II edycji Loterii „Dbamy o polską ziemię” to produkt idealnie wpisujący się w realia naszych gospodarstw, ponieważ jest to maszyna uniwersalna, niezawodna i intuicyjna w obsłudze. Cieszymy się, że wspólnie z Grupą Azoty dbamy o polską ziemię poprzez dostarczanie naszym klientom produktów sprawdzonych i bezpiecznych zarówno dla użytkowników jak i dla środowiska naturalnego – powiedział Łukasz Chęciński – Marketing Manager NH Ag Polska.

– Tegoroczna edycja naszej loterii pokazała jeszcze większe zainteresowanie rolników naszą ofertą. Mieliśmy w tym roku ponad 16 tysięcy zgłoszeń – o jedną trzecią więcej, niż w roku ub. Mogliśmy też zaoferować ponad 70 nagród finansowych więcej. To przekłada się też na jeszcze lepszy efekt marketingowy naszej akcji loteryjnej – podkreśla z satysfakcją Piotr Zarosiński – Dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro.

Redakcja AgroNews, fot. Sławomir Kłak

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen + 17 =